Váš košík zeje prázdnotou
Máte již u nás účet? Přihlásit se Pro rychlejší objednávku
Máte již u nás účet? Přihlásit se Pro rychlejší objednávku
Hraní s barvami a dalšími materiály, jako je voda, písek, kamínky, modelína, pěna na holení, bublinky a podobně.
Činnosti, které jsou důležitou součástí zdravého vývoje dětí a napomáhají při rozvoji představivosti, jednotlivých smyslů, předmatematických dovedností a řeči.
Malování a tištění temperami, akvarelem, potravinovými barvami, kreslení křídami, pastelkami…
Zkoumání, přesypávání různých materiálů a práce s náčiním.
Pět různých stanovišť s připravenou aktivitou, rozvíjející schopnosti porozumět zadání.
Pohodová atmosféra, sledování tvorby dětí a provádění mezi jednotlivými fázemi.
ZÁBAVNÉ HRANÍ S RŮZNÝMI MATERIÁLY
NOVÉ NÁMĚTY KAŽDÝ TÝDEN
VHODNÉ PRO DĚTI OD 0 DO 4 LET
FLEXIBILNÍ REZERVACE (24 H PŘED ZAČÁTKEM)
UKLIDÍME ZA VÁS
MATERIÁL A POMŮCKY V CENĚ
ZKUŠENÉ LEKTORKY
OMEZENÝ POČET ÚČASTNÍKŮ
Lekce trvá 75 min, kdy 60 minut je ryze pracovních a následných 15 minut patří ke společnému rozloučení. Lektorka provází rozloučení slovně a za pomocí bublin z bublifuku. Pro děti je to krásný signál a rituál společného konce. Děti mají 15 minut na dokončení své činnosti, převléknutí se a vyzvednutí svých výtvarných děl z předchozí lekce.
Děti během těchto posledních 15 minut vedeme ke společnému úklidu, k symbolickému mytí štětců, uklízení senzorického materiálu, a to vždy s respektem k jejich věku a naladění.
Na lekci je nachystáno min. 7 stanovišť s připravenou aktivitou a děti mají možnost měnit pracovní místa dle svých preferencí a nálady. S každým týdnem pro děti chystáme jiná stanoviště na odlišné téma. Výtvarníky čeká hraní s barvami a různými materiály, jako je voda, písek, kamínky, modelína, pěna na holení, bublinky a mnoho dalšího. Děti mohou malovat a tisknout temperami, akvarelem, potravinovými barvami, kreslit křídami, pastelkami (vhodnými pro jejich věk), budou přesypávat různé druhy materiálů a manipulovat s náčiním podle svého. Tyto aktivity jsou důležitou součástí zdravého vývoje dětí a pomáhají při rozvoji představivosti, jednotlivých smyslů, předmatematických dovedností a řeči.
Lekci MessyPlay provází zkušená lektorka, která vám vše vždy vysvětlí a je edukativním pilířem lekce. Zajišťuje přirozený, ohleduplný a kreativní tok lekce.
Na lekci budete potřebovat pohodlné oblečení, jak vy, tak i vaše dítko. Velkým usnadněním je rovnou v pracovním přijít na lekci. Doporučujeme tmavé (černé) oblečení, u kterého se nebudete bát umazání. Tempera se dá vyprat, ale záleží na materiálu. Po lekci dejte oblečení hned prát, čím déle je látka umazaná od barvy, tím menší pravděpodobnost vyprání.
Náhradní oblečení pro dítko si přineste s sebou, jelikož se u nás možná i trochu namočí. Přezůvky nebo teplé ponožky. Pro rodiče máme nachystané erární pantofle. Vodu, kávu, čaj a nebo rychlou svačinku pro dítko u nás také naleznete.
Na lekci Vás pustíme pět minut před začátkem, jelikož děti vedeme ke společnému uvítacímu rituálu a k pracovní hygieně. Děti bývají velmi nedočkavé, chtějí jít rychle na věc. Každé stanoviště je láká a mají tendence jej zkoušet dříve, nežli se převléknou a přezují. Postupem času se děti na společné zahájení naladí a vše probíhá v harmonii a s respektem.
Kočárky si bezpečně zaparkujete ve vedlejším vchodě, v průchodu do domu, který je zamčený. To samé platí pro dopravní prostředky vašich dětí, když se sejde jeden jezdec, zvládneme vzít dopravní prostředek do šatny ateliéru. Klíče od vchodu Vám před zahájením lekce půjčíme.
Ateliér MessyPlay je dobře dostupný. Nejkratší cesta je z tramvajové zastávky Botanická zahrada, následně ze zastávky Moráň a nebo z Palackého náměstí. Je možnost dojít pěšky z Karlova náměstí, kde je i zastávka metra. Všechny možnosti jsou ve velmi příjemné dochozí vzdálenosti. Z Karlova náměstí je trasa nejdelší, ale rychlejší chůzí zabere 10 minut.
Parkování je možno v ulici Ladova nebo v přilehlých ulicích “na hodinách” dle platného pražského tarifu.
Úkolem rodiče je být nekritickým pozorovatelem, bezpečným přístavem a průvodcem svého dítěte. Od rodičů očekáváme nerušící přístup ohleduplný ke všem výtvarníkům. Lekce MessyPlay patří jenom vám, u nás se můžete zastavit, nasávat vlastní dítě a jenom být.
Pravidelné docházení na lekce MessyPlay u dětí pozitivně ovlivňuje adaptaci na práci a bytí v dětském kolektivu. Během prvních lekcí se dítě rozkoukává, učí se na režim, prostor a pracovní podmínky. Děti mohou dle věku být zkraje přelétavé, s utíkající pozorností. Postupně ale získávají jistoty a jejich hra a objevování je statičtější a mnohem hlubší. Na lekcích si osvojují nové výtvarné techniky a dovednosti, které umí záhy kvalitně aplikovat. Jejich výtvarné práce jsou s každou lekcí rozsáhlejší. Děti mají své preference při tvoření a různě je střídají. Půl roku jsou děti malíři, dalšího půl roku experimentátoři. Ideální je začít s docházkou po prvním roce dítěte. S pravidelnou docházkou budete “sklízet ovoce” a učit se od vlastního dítěte.
Lekci si jednoduše rezervujete v našem rezervačním systému, kde si můžete zvolit ukázkovou lekci (pokud jdete poprvé) nebo jednorázový vstup.
Lekci můžete zrušit nebo přesunout na jiný termín 24 hodin před začátkem. Tuto akci provádíte sami v rezervačním systému. Pokud nastane nečekaná událost, nestihnete si lekci omluvit včas, je možnost poslat za sebe náhradu, aby lekce nepropadla. O téhle skutečnosti nás, prosím, informujte.
Umazání od barev a experimentování s barvami patří k nejzákladnější filosofii našeho ateliéru. Vedeme děti k tomu, aby zkoušely co barvy umí, která kterou překryje, co se stane, když se barvy smíchají a na co vše se dají využít. Děti z přirozenosti zkoumají barevná spektra a rády barvy různě přelévají a míchají. Je důležité v tomto poznávacím procesu nechat děti plynout a nestresovat je i sebe možným umazáním. Proto apelujeme na pracovní oděv. Jsou děti, které malují rukama a pak děti, které si zásadně hlídají svoji čistotu. Vše je v pořádku.
Flow je proud nebo také plynutí duševního stavu plného soustředění, během kterého je dítě plně ponořené do určité činnosti. Je to ten stav, kdy nic jiného neexistuje a je dítě naprosto ponořené do přítomného okamžiku a čerpá pro sebe absolutní maximum z tvoření a objevování. Flow je zdravý a nejvíc obohacující prvek při sebevzdělávání. Flow je přirozený jev, tak jako proud řeky.
Prioritou našich lekcí je hra s barvami, učení se skromnému způsobu práce, ohleduplnosti k ostatním, umění spolupráce, trénink kreativity. Hlavní prvkem na našich lekcí je hra a práce s barvami. Učíme děti pracovat na určeném místě, učíme je postupu práce při malbě. Vše má nějaký začátek a konec. U výtvarných stanovišť, děti učíme nepřenášet barvy tam, kam nepatří. Snažíme se dětem vštěpovat základy udržitelnosti, neplýtvání barvami a celkově je vedeme ke skromnosti práce. Nadále u dětí podporujeme spolupráci, kooperaci a ohleduplnost k ostatním. Stanoviště jsou pro všechny. U dětí rozvíjíme kreativitu a podporujeme ji v nich..